MISSHA M PERFECT COVER B.B CREAM

05:22


Dziś o moim totalnym ulubieńcu - kremie BB z firmy Missha! Kocham kocham kocham! Nie zamienię na żaden inny.
Niestety bardzo trudno znaleźć mi dobry odcień podkładu, większość jest zwyczajnie za ciemna. Klasycznych podkładów nie używam od wielu miesięcy, do tej pory kładłam na twarz podkład mineralny od Annabelle Minerals, jest to dla mnie kolejny hicior (pewnie zbiorę się kiedyś i napiszę o nim oddzielny post). Nie umiem już umalować się fluidem... I tu, całkiem przypadkiem, trafiłam na tytułowy krem BB. Tak więc przejdźmy do rzeczy... Zacznijmy od tego co mówi nam o nim sam producent.



Opis produktu:

WIELOFUNKCYJNY KREM BB
Doskonale kryjący, chroniący przed promieniami UV, rozjaśniający i redukujący zmarszczki.
Perfekcyjne krycie- skutecznie kryje niedoskonałości, nadaje efekt wygładzonej i promiennej skóry, zachowując jej naturalny wygląd.
Doskonały efekt ochronny przed promieniami UV – SPF 42 PA + + + bez konieczności stosowania innych kremów z filtrami.

Główne składniki:

■ Ekstrakt z Rumianku
Ma działanie przeciwzapalne, łagodzi i koi podrażnioną skórę. Pomaga także odbudować komórki skóry oraz osłabia reakcje alergiczne.
■ Ekstrakt z Rozmarynu
Zapobiega starzeniu się skóry. Działa łagodząco, kojąco, przeciwutleniająco oraz przeciwgrzbicznie.
■ Ceramidy
Główny składnik warstwy zrogowaciałej naskórka, który utrzymuje skórę nawilżoną oraz chroni ją przed odwodnieniem.
■ Kwas Hialuronowy
Chroni skórę przed podrażnieniami lub bakteriami oraz utrzymuje skórę nawilżoną, tworząc cienką i przezroczystą warstwę ochronną na naskórku.
■ Gatulina RC
Ekstrakt pozyskiwany z pączków buku wpływa na ujędrnienie i nawilżenie skóry.


Pojemność: dostępne są dwie pojemności: 20ml oraz 50ml
Odcienie: występuje w 5 kolorach
Cena: 20ml - około 30zł, 50ml około 60zł
Dostępność: missha.pl, sklepy internetowe, allegro, ebay, sklep Kontigo
Zapach: bardzo przyjemny, delikatny, pachnie jak krem, konsystencja jest bardzo gęsta


Kilka słów ode mnie:

Zanim zdecydowałam się na zakup tego kremu, przewertowałam internety wzdłuż i wszerz. Wiedziałam że go chcę, ale bałam się koloru, do końca nie wiedziałam który chcę, wahałam się miedzy 13 a 21. I druga sprawa, kolor w internecie wydawał się być... szary, cholernie się tego obawiałam. Na pomoc przyszedł sklep Kontigo, w którym to owe kremy są dostępne stacjonarnie :)
Padło na kolor 21. Rzeczywiście jest to kolor ziemisty, lekko szary... Ale po chwili idealnie dopasowuje się do koloru twarzy. Co maksymalnie mnie zaskoczyło, to krem kryje jak podkład! I to wcale nie jak lekko kryjący podkład. Wystarczy minimalna ilość by zakryć wszelkie przebarwienia. Nie wiem jak poradziłby sobie z pryszczami/trądzikiem, bo obecnie nie mam z tym problemu.
Koloryt skóry jest wyrównany, przebarwienia, blizny po trądziku są niewidoczne. Konsystencja jest na prawdę przyjemna, super się rozprowadza, szybko dopasowuje się do skóry. I za co MEGA plus - nie świeci się! Jak miały w zwyczaju wszystkie kremy bb/cc których do tej pory używałam. Nie jet to mat, ale też nie efekt wypolerowanej świecącej porcelany :P Warto sobie twarz przyprószyć pudrem. Jeśli chodzi o trwałość... To nawet zwykłe podkłady się u mnie nie trzymały tak dobrze jak Missha!
Krem nie zapycha! A ma nawet właściwości lecznicze. Jest przeciwzmarszczkowy - czego nie umiem zweryfikować czy działa. Jest rozjaśniający - i tu chyba nawet muszę się zgodzić. Nie wiem na ile to jego zasługa a na ile nie. Ale wczoraj wstałam rano, spojrzałam w lusterko i stwierdziłam "kurde, na upartego, mogłabym się dziś nie malować...". Przede wszystkim blizny są jakby bledsze.

Kupiłam go w odcieniu 21 i był to idealny kolor, ale przez pierwsze 2 tygodnie :P Przyszło słońce, opaliłam twarz i od razu poleciałam po kolejny odcień 23 - i też jest IDEALNY!


Podsumowując:

  • krycie - bomba!
  • odcień - idealnie się dopasowuje do naszego koloru skóry, nie ma mowy o szarych odcieniach
  • nie błyszczy się, nie wyświeca
  • utrzymuje się na mojej buzi na prawdę długo - cały dzień w pracy spokojnie
  • ma właściwości rozjaśniające
  • wydajny, wystarczy odrobina by zakryć przebarwienia
  • ma w sobie wysoki filtr idealny na lato - UV - SPF 42 PA +++
  • przyjemna kremowa konsystencja
  • nie zapycha 
  • przyjemny skład
  • solidne opakowanie, wersja mniejsza z małym 'dziubkiem' gdzie możemy kontrolować jego wyciskanie, wersja duża jest z pompką 

Bardzo bardzo, ale to bardzo Wam go polecam! Zachęcam do wypróbowania. Mała wersja w Kontigo kosztuje ok 28zl, może wydawać się sporo... Ale uwierzcie, jest mega wydajny. Oczywiście duże opakowanie się bardziej opłaca, ja już wiem że kolejne opakowanie wezmę z pewnością większe ;)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ze swojej strony polecam także stronę https://remedios-para-la-celulitis.xyz/vitamina-c-acido-ascorbico-propiedades-para-que-la-necesitamos/ gdzie znajdziesz wiele artykułow na temat naturalnych metod pielęgnacji ciała i włosów.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

MÓJ INSTAGRAM