Mikro Recenzja - AA WINGS OF COLOR NUDE STYLE EYESHADOW PALETTE

10:10

Od niedawna w Rossmannach możemy "natknąć" się na nową szafę kosmetyków - AA WINGS OF COLOR. Kosmetyki te są w przystępnej cenie, dodatkowo zostały wzbogacone o ekstrakty roślinne i mineralne o działaniu pielęgnacyjnym.
Na tytułową paletkę czaiłam się od dłuższego czasu. Kiedy dotykałam ją na testerze była jedwabista i na prawdę super sunęła po skórze, ale nie znalazłam o niej praktycznie żadnych recenzji, była to nowa nieznana marka, cena taka sobie... Aż przyszła znana już wszystkim promocja -55% :)
I o to mam! :) Jest już ze mną.


Producent za wiele o niej nie pisze, tyle tylko, że jest to "Paleta cud - 6 cieni nude. Wzbogacona o wyciąg ze świetlika. Komfortowy makijaż oczu."
Pojemność: 3x4g
Cena: 39,99 zł



Moja Opinia:
Paletka idealnie wpasowuje się w obecne trendy makijażowe, są to neutralne nudowe matowe/satynowe cienie. Jest to dzienna delikatna paletka, składająca się z kolorów które tak na prawdę nigdy nie wyjdą z użycia. Sam wygląd opakowania cieszy oczy :) Biały, klasyczny, plastik, w środku lustereczko.
Formuła cieni w dotyku jest jedwabista, pudrowa.
Napotkałam się w "internetach" na negatywne opinie na jej temat, głównie ze względu na pigmentację. Recenzji na jej temat jest dosłownie kilka. A gdy zachodziłam do Rossmanna to ciągle jej nie było :)
Co do pigmentacji... Nie jest szałowa, to prawda. Ale jak dla mnie idealna na dzienne delikatne, niewymagające makijaże. Gdy mam mało czasu rano, bądź lenia - ona zawsze mnie ratuje. Jasny cień na całą powiekę i ciemniejszy w załamanie i mogę biec do pracy.
Cienie się ładnie rozcierają, raczej nie ma szans zrobić sobie nimi krzywdy. Nie jestem mistrzem makijażu i raczej jestem laikiem w tworzeniu super "mozajek" na oku. Dlatego też pewnie jestem mało wymagająca wobec niej i co za tym idzie - jestem z niej zadowolona.


Podsumowując:
  • neutralne nude kolory
  • matowe i satynowe wykończenie
  • średnia pigmentacja
  • łatwo się rozcierają
  • odpowiednia do makijażu dziennego
  • nie zrobimy nią sobie krzywdy
  • wzbogacona o wyciąg ze świetlika
  • lekko się pyli
  • idealna dla osób początkujących z makijażem
  • kiepska dla osób które lubią mocniejszy look










You Might Also Like

1 komentarze

  1. W sumie ja korzystam wyłącznie ze strony internetowej https://top-supplemente.de/ gdzie znajduje praktycznie wszystkie leki, które są mi potrzebne z opisem :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

MÓJ INSTAGRAM