Szklanka Szczęścia?

13:25

Szklanka Szczęścia... Blog? A po co? Założę bloga. Ale jak? Gdzie? Nie jestem za stara na takie rzeczy? I w sumie po co?... Od momentu pomysłu na bloga do jego realizacji minęło wieeeeeleeee czasu. Wiedziałam, że chcę, wiedziałam o czym… Koniec.  Blogowanie to dla mnie trochę magia, nie rozumiem jak to się dzieje że nagle czyjś blog jest mega popularny, że ma tyle wyświetleń, subskrybentów (wtf?), ma jakieś rozdania, testuje kosmetyki znanych marek. Ustalmy jedno – jestem laikiem! Ale… kto wie, może uda mi się zgłębić sztukę tej niewiarygodnej magii JTak więc start. Oto ja. Zwykła ja. Nazywam się Paulina i próbuję odnaleźć się wśród miliona innych blogów, wykreować swój kawałek wirtualnego świata. O czym będzie? O kobiecym świecie J i wszystkim tym co ją otacza. Pewnie zbluźnię jak powiem „taki zwykły babski blog o kosmetykach, urodzie, modzie i życiu?”

Zapraszam serdecznie! 
Wszystko co tu znajdziecie potraktujcie z lekkim przymrużeniem oka ;) 
Bawcie się dobrze! 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

MÓJ INSTAGRAM