VIANEK Nawilżająca Emulsja Myjąca do twarzy

13:23

Od dłuższego czasu szukałam żelu/emulsji/mleczka do demakijażu który byłby delikatny, nie podrażniający mojej wrażliwej skóry, który by nie ściągał a zauważalnie nawilżał i oczywiście z jak najkrótszym składem... I uwierzcie mi bądź nie, wcale nie jest łatwo znaleźć taki produkt. Większość tego typu produktów jest nastawiona na mocne skuteczne oczyszczanie, przez co jest dość silne i ściągające w działaniu. Niestety moja skóra nie lubi mycia - jakkolwiek to brzmi, zwykłe tarcie przecieranie, nawet masowanie, zaraz ją podrażnia, narusza wszystkie zmiany trądzikowe - czego okrutnie nie lubię :( Tak więc moje zmywanie makijażu ograniczało się zazwyczaj na olejach, jeśli trafiałam na jakieś żele, szybko okazywały się bublami wysuszającymi, ściągającymi, podrażniającymi.



Ale do sedna... I oto pojawił się VIANEK... I wiecie co? Jestem zakochana! I była to miłość od pierwszego użycia. Naprawdę czuć nawilżenie, delikatność i przyjemność z demakijażu. Coś pięknego!

Co mówi producent:
Kremowa emulsja do mycia twarzy, przeznaczona do cery suchej i wrażliwej. Delikatnie, ale skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie nawilżenia skóry. Zawiera kompleks humektantów, cenny olej z kiełków pszenicy oraz ekstrakt z kwiatów lipy szerokolistnej, które działają zmiękczająco, zapewniając komfortową czystość i świeżość, bez uczucia ściągnięcia.

Skład:
Aqua, Vitis Vinifera Seed Oil, Glycerin, Cetyl Alcohol, Urea, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Tilia Platyphyllos Flower Extract, Panthenol, Triticum Vulgare Germ Oil, Glyceryl Oleate, Stearic Acid, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Xanthan Gum, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid.


150ml/około 20zł



Kilka słów ode mnie:
Jedno wiem na pewno - szybko nie zrezygnuje z owej emulsji. Od dłuższego czasu zbierałam się z zamiarem wypróbowania jakiegoś kosmetyku filmy VIANEK (tudzież SYLVECO) i to jest mój pierwszy produkt i wiem, że już lubię tę markę! Kosmetyków Sylveco używałam i również sprawdzały się super.
Zapach ma przyjemny i delikatny. Sama buteleczka nie jest przesadzona i nie ma mnóstwa tekstu i neonowych obrazków, a do tego jest wyposażona w pompkę - co ułatwia współpracę. Konsystencja jest dość luźna, ale nie na tyle żeby uciekała przez palce, przypomina mi bardziej kosmetyk typu 'olejki myjące'. Emulsja się nie pieni. Co do samego oczyszczania... Nie będę Was okłamywała że super ekstra zmywa makijaż, bo tak nie jest. Aleeee... Oczyszczam twarz kilkuetapowo i działanie emulsji w zupełności mi odpowiada. Z czym emulsja sobie nie poradzi, domywam płynem micelarnym, potem przecieram/spryskuje jeszcze twarz tonikiem. Na poranne przemycie twarzy po nocy jest idealna! Od razu czuć nawilżenie, nie czuję od razu potrzeby szybkiego nałożenia kremu bo strasznie ściąga mi twarz. Tu tego nie ma! Nawet mam wrażenie że zostawia taki delikatny film co jest bardzo przyjemne.



Podsumowując:
cudownie nawilża
nie podrażnia
delikatna
wydajna (wystarczy jedna pompka)
ladnie pachnie
polska marka
w rozsadnej cenie
coraz bardziej dostępna
przyjemny skład

Gorąco i z czystym sumieniem mogę polecić emulsję wszystkim tym którzy mają delikatną wrażliwą skórę, szukają nawilżenia i przyjemnego składu. I wspieracie przy tym nasz polski rynek ;) Patriotyzm, a co! 

Całuski!

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Też lubię kosmetyki na bazie ziół, są niezwykle skuteczne. Świetnie sprawdzają się też domowe sposoby, takie jak https://migliori-integratori.it/rimedi-casalinghi-per-la-caduta-dei-capelli-il-potere-delle-erbe-aromatiche/ Generalnie to uważam, że pielęgnacja włosów i ciała jest bardzo ważna.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

MÓJ INSTAGRAM